ח"כ אמסלם: "המשטרה נמצאת במשבר, המצב בירושלים – לא הגיוני" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ אמסלם: "המשטרה נמצאת במשבר, המצב בירושלים – לא הגיוני" • האזינו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דודי אמסלם, יו"ר ועדת הפנים של הכנסת סיפר הבוקר (רביעי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ב'קול חי' כי הוא הזהיר על המצב הביטחוני בשכונת ארמון הנציב בירושלים זה זמן רב ואף דיבר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על הנושא לפני כחודשיים: "הוא קיים דיון לפני כשבוע, כרגע צריך לוודא שההחלטות מתממשות בשטח".

    אמסלם ציין כי יש להחמיר גם באכיפה וגם בהענשה: "לא יכול להיות שילד בן 15 זורק אבן ומספרים לנו שהוא קטין. זה לא משנה, קטין לא קטין, הקטין הזה יכול להרוג מישהו וגם הרג מישהו. הפרקליטות צריכה להביא את הכלים, זו החלטה, אם צריך חקיקה נעביר את זה. בסופו של דבר התוצאה צריכה להיות שכל ההתפרעויות והאיומים מפסיקים, זה לא הגיוני".

    "אני לא איש שב"כ ואני לא עובד במשטרת ישראל ולא בצה"ל. אבל הם צריכים לייצר מצב שאזרחי מדינת ישראל הולכים בעיר הבירה שלהם באופן בטוח ולא בחשש כל הזמן. יש פה נוסחה הפוכה. הערבים מסתובבים פה בבטחה איפה שהם רוצים והיהודים שזאת מדינתם –מפחדים. זה לא הגיוני".

    אמסלם סיפר כי תכנן לקיים דיון בענין, אך במשטרת ישראל ביקשו ממנו לדחות את הדיון עד לאחר החגים, לדבריו, "המשטרה נמצאת במשבר. אני לא בה לנזוף בה, זו לא המשימה, המשימה היא ביטחון, ולכן צריך לשבת עם המשטרה יחד".

    "אם ילד בגיל 15 שלוקח אקדח ויורה אני מעריך שיעמידו אותו לדין. אותו דבר – אבן, זה דבר מסוכן מאוד, ועל זה הם צריכים לשבת בבית סוהר".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות